Üzleti utaztatás

Cégünk, Magyarország egyik piacvezető üzleti utaztatója, olyan lehetőséget kínál, mely a technológia fejlesztéseinek  köszönhetően, egyedülálló szakmánkban.

Az Air Partner Repülőjegy és Utazási Iroda Kft. üzleti utaztatási filozófiájának alappillére:

Megőrizni a helyi üzleti utazási szokások jellegét, ugyanakkor a legmodernebb, világszínvonalú technológiákkal biztosítani partnereink számára a költséghatékony működést.

Személyi háttér - Dedikált kapcsolattartó

A napi együttműködéshez – cégünk rendelkezésére –, szakmailag felkészült utazási tanácsadókat biztosítunk. Kollégáink, a vállalati utaztatásban többéves tapasztalattal rendelkeznek. Folyamatosan képzéseken vesznek részt, mely gyorsan változó világunk elengedhetetlen eleme. Valamennyi munkatársunk a legmagasabb szakmai végzettséggel rendelkezik.

Stabil és kiegyensúlyozott csapatmunka eredményének köszönhetően, irodánknál a fluktuáció fogalma nem ismert, 1997-től szinte azonos stábbal állunk partnereink rendelkezésére.

Technikai háttér

Fennállásunk óta, az egyik legfontosabb dolognak tartjuk tevékenységünk „motorjának”, a megbízható GDS rendszernek a kiválasztását. Választásunkban nagy szerepet játszott a hasonlóság cégünk utaztatási filozófiájával. Folyamatos technológiafejlesztés, kitűnő személyi és technikai háttér. Az Air Partner Kft. első számú GDS szolgáltatója 1997-től a Travelport.

  • Utazási szabályzat, szerződéses árak, utazói profilok rögzítése, az aktuális GDPR szabályoknak megfelelően.
  • Minden szolgáltatás egy helyen elérhető, szerződéses és privát díjtételek betölthetők a rendszerbe. Online foglalási felület- OBT

Az Air Partner Kft., jelentős tapasztalatával segíti az ügyfeleit az ideális online foglalási rendszer
kiválasztásában. Az Online Booking Tool-ok megkönnyítik és hatékonyabbá teszik az utazók számára az utazás megtervezését, a beállítások pedig az utazási szabályzatban foglaltak betartását.

Partnereink egyéni igényeit felmérve és ahhoz igazítva teszünk javaslatot ezen rendszerek használatára; az elmúlt évek és jövőbeni várható piaci változásokra tekintettel cégünk olyan OBT-t javasol partnerei számára, mely képes gyorsan reagálni a változásokra, és direkt módon elérhető háttértámogatással rendelkezik.

A cég igénye szerint testre szabható minden foglalási és engedélyeztetési folyamat. A rendszer használata teljes mértékben megfelel a PCI DSS szabványnak és a GDPR szabályozásnak.

Költséghatékonyság - Biztonság

A Best Buy program segítségével, automatikusan lehetőség nyílik arra, hogy minden elkészített foglalás az optimálisan legalacsonyabb áron kerüljön eladásra. A megrendelő által kiválasztott és lefoglalt menetrendet a BestBuy robot fél óránként ellenőrzi és értesítést küld az Air Partner számára az alacsonyabb árra történő átfoglalás lehetőségéről.

A vállalati utaztatás egyik nélkülözhetetlen eleme a gyors reakció készség krízis helyzetben.

Túl a jelenleg is alkalmazott GDS rendszer által nyújtott szűrés lehetőségén, mely rendszerezi
munkatársaik foglalásait, egy un. „tracking Q” rendszer bevezetését javasoljuk.

Riportok/Statisztikai jelentések

Standard, vagy a vállalat elvárásaihoz igazított riportok segítenek a légitársaságok legjobb díjtételeinek megszerzésében, mely tovább optimalizálhatja a költségeket. Segítségével könnyen nyomon követhető, az is, hogy az utazó a legjobb árat kapta-e a kiválasztott útra.

 

Utazási Szolgáltatások köre:

  • Repülőjegy foglalás és jegykiállítás hagyományos, és fapados légitársaságok járataira. Ülőhelyfoglalás; online check-in intézése; repülőtéri parkoló foglalása; repülőtéri váró foglalása (Business Lounge); Repülőtéri és VIP asszisztencia foglalása Budapesten;
  • Szállásfoglalás a világ bármely pontján, az utazási szabályzat szerinti kategóriának megfelelően. A szállás igénybevételéhez un. pre-paid vouchert biztosítunk, ez esetben a fizetés itthon, hagyományos átutalásos formában történik, az utas nem fizet a szállodában.
  • Autóbérlés - Az Air Partner Kft., kapcsolatban áll minden nemzetközi, ismert autóbérlő céggel. Partnereink számára kedvező feltételű szerződést és technológiát kínálunk az egyszerűbb autóbérléshez. Ilyen például az un. e-voucher, mely leegyszerűsíti a bérléssel kapcsolatos pénzügyi teendőket. Amennyiben a megrendelő szerződött partnerrel rendelkezik, úgy a szerződésben foglalt árak betölthetők a GDS rendszerünkbe. Ennek segítségével mind külföldi, mind belföldi bérlés esetén érvényesíthető a szerződéses ár.
  • Vasúti, busz- és kompjegyek online foglalása bel- és külföldi utazás esetén.
  • Papíralapú dokumentumok díjmentes továbbítása futárszolgálat segítségével, vagy postai úton.
  • Vízumügyintézés szolgáltatásunk mind magyar, mind Magyarországon dolgozó külföldi állampolgárok részére elérhető. A szükséges nyomtatványokat, vízumkérő lapokat rendelkezésre bocsátjuk.
  • Konferencia és incentive utak szervezése
  • Reptéri transzferszolgáltatás
  • Biztosítás a gondtalan üzleti utazás egyik legfontosabb eleme, mely személy-, betegség- és poggyászbiztosítást tartalmaz. Nagyvállalatok részére, több utazó esetén egyedi, un. keretnapos megoldást kínálunk.
  • 24/7 Sürgősségi asszisztencia az év bármely napján!

 

Cégünk, ISO 9001:2015, PSI DSS, és GDPR minősítéssel rendelkezik és tagja, a Magyar Utazási Irodák Szövetségének.

 

 

Együttműködő partnereinknek nyújtott precíz és szisztematikus kiszolgálását hívatott a rendszer koordinálni, melyek a következők:

  • Az igényelt szolgáltatásokat 1, illetve maximum 2 órán belül igazoljuk vissza
  • Egy árajánlatkérésre, több alternatívát kínálunk
  • Ajánlatunkat elektronikus úton továbbítjuk partnereink felé
  • Esetleges reklamációs ügyek gyors és szakszerű kezelése
  • Üzleti órákon túl elérhető ingyenes 24 órás szolgáltatás
  • Fél évente – kérdőív segítségével –, minőségi elégedettség mérése
  • Személyes találkozók, nyíltnapok szervezése (Account Management)

 

Lépjen velünk kapcsolatba…